Belediye 7 memur alacak! Ayrıntılar açıklandı

Belediye 7 memur alacak! Ayrıntılar açıklandı

Karatay Belediyesi 7 memur alacağını duyurdu. Sın başvuru tarihi ise 21 Ocak olarak açıklandı.

Karatay Belediyesi 7 memur alacak. Farklı pozisyonlarda olmak üzere 657 Sayılı Devlet memurları kanuna tabi olarak atanmak üzere Mahalli İdarelere İlk Defa atanacaklara Dair sınav ve Atama yönetmeliği hükümlerine göre Düz Memur Alımı, Tahsildar Alımı ve Şehir Plancısı Alımı yapacak.

KPSS Puanı sırasına göre değerlendirilecek olan adaylar sonrasında sözlü sınava tabi tutulacaklar.

Alımlar,

1 Şehir Plancısı: Adaylardan Lisans seviyesinde Şehir ve Bölge Planlama lisans programından mezun olmuş olmak şartı aranacak.

4 Düz Memur: Lisans mezunu kapsamında adaylardan lisans seviyesinde, Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi, Ekonomi, İktisat, İş İdaresi ve İktisat, Ekonomi ve İdari Bilimler, Ekonomi ve İdari Bilimler Programları, Ekonomi-Yönetim Bilimleri Programları, İşletme, İşletmecilik, İşletme-Maliye, İş İdaresi, İş İdaresi ve İktisat, Yönetim ve Organizasyon, Yönetim Bilimleri, Yönetim Bilimleri Programları, Yönetim Bilimleri ve Liderlik, Muhasebe ve Finansman, Muhasebe ve Finansal Yönetim, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Maliye, Muhasebe ve Maliye, Maliye-Muhasebe, Muhasebe, Finans ve Muhasebe, Muhasebe ve Denetim, İşletme-Muhasebe ve Denetim, Muhasebe ve Maliye, Muhasebe Bilgi Sistemleri, Yerel Yönetimler mezunu olmak.

2 Tahsildar : Ön Lisans mezunu olmak üzere adayların, Mahalli İdareler, Mahalli İdareler (Zabıta), Yerel Yönetimler, İşletme-Muhasebe, İşletme, Muhasebe, Bilgisayar Destekli Muhasebe, Bilgisayarlı Muhasebe ve Vergi Uygulama, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Maliye önlisans programlarının birinden mezun olmuş olmak gerekecek.

Adayların başvuru için yukarıda eğitim niteliklerine ek olarak 2020 yılında yapılmış olan KPSS'den Ön Lisans seviyesinde P93 ve Lisans seviyesinde P3 puan türünden en az 70 puan almış olmak şartı aranacak.

17 Ocak 2022 yılı itibari ile başlayacak başvurular 4 gün devam edecek ve en geç 21 Ocak 2021 tarihine kadar başvuruların yapılmış olması gerekmektedir. Başvurular istenen belgeler ile birlikte şahsen belediye hizmet masası birimine veya Elektronik ortamda belediye e-posta adresine gönderilmesi ile yapılacak.