İstanbul'dan KDK'ye başvuran bir kişi, 2020 kasım ve aralık aylarına ait doğal gaz faturasının gelmemesi üzerine ilgili kurumla görüştüğünü ve yetkililerin gelip bozuk olduğunu belirterek sayacı değiştirdiklerini ifade etti.
KDK ARAŞTIRMALAR YAPTI
Sayaç değiştikten sonra 817 lira fatura gelen başvurucu, evde 2 kişi kaldıklarını ve çalıştıkları için gün içinde fazla evde bulunmadıklarını kaydetti. Yetkililer tarafından yaklaşık bir yıldır sayacın yanlış okuma yapması nedeniyle yüksek fatura geldiği yönünde bildirim yapıldığına dikkati çeken başvurucu, sayaç değişikliği sonrasında hesaplanan ortalama tüketim bedelinin normal olmadığını, fazla gelen fatura bedelinin yeniden düzenlenmesi ve mağduriyetinin giderilmesini istediğini bildirdi.
Başvuruyu inceleyen KDK, ilgili idareyle görüşmeler gerçekleştirdi.
817 YERİNE 96 LİRA
KDK'nin girişimleri sonucu şikayete konu olan 817 liralık fatura tutarı idare tarafından düzeltildi ve başvurucuya 96 liralık yeni fatura çıkarıldı.
Kaynak: Posta
Bu yıl yasaklandı! Kurban Bayramı ile ilgili flaş gelişme
Gri pasaport ile gündeme gelmişti… AKP’li belediye hakkında skandal iddia
Kemal Kılıçdaroğlu Emin Çölaşan'ı aradı! Cumhurbaşkanlığı adaylığı hakkında kritik mesaj
Türkiye'de patlama yaptı! İlk sırada o bölge ve ilçe var
Süleyman Soylu'nun Erdoğan'dan 2 gün önce neden Diyarbakır'a gittiği ortaya çıktı
Cumhurbaşkanı imzaladı... Türkiye'nin cennet bölgeleri hakkında flaş karar
Kararlar Resmi Gazete'de yayımlandı! Birçok bakanlığı ilgilendiren atama