Türkiye İş Kurumu (İŞKUR), farklı illerde istihdam etmek üzere 1450 büro memuru alımı yapacağını duyurdu. başvuru yapacak adaylardan en az ortaöğretim (lise) mezunu olmak ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak gibi kriterleri taşımaları isteniyor. Başvuru yapmak isteyen adaylar, özellikle lise, önlisans ve lisans mezunlarını kapsayan ilanları inceleyerek başvuruda bulunabilirler.
HANGİ ALANLARDA BÜRO PERSONELİ ALINACAK?
Büro İşçisi
Büro Memuru (Dış Ticaret)
Büro Memuru (Genel)
Büro Memuru (Noter Katibi)
Büro Memuru (İdari İşler)
Büro Yönetimi Elemanı
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Meslek Eleman
NASIL BAŞVURU YAPILIR?
Başvuru yapmak için, İŞKUR'un üye profiline e-Devlet üzerinden online olarak kayıt girerek başvurunuzu yapmanız gerekmektedir. Sonrasında aşağıdaki linke tıklayarak size uygun il ve ilçelerdeki ilanları görebilir ve başvuru işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.