İstanbul'da birçok araç sahibi, ikinci el araç piyasasındaki durgunluk ve yüksek ilan maliyetleri nedeniyle eski yöntemlere dönerek araç özelliklerini kağıda yazıp camlarına yapıştırarak satışlarını gerçekleştirdi. Bu geleneksel 'cam ilanları', online ilan sitelerindeki düşük etkileşim ve yüksek maliyetlerden dolayı yeniden popülerlik kazanıyor.
Orhan Akkaya, araç satış sitelerindeki ücretli ve sınırlı süreli ilan uygulamalarından dolayı eski yönteme dönerek aracının camına ilan yapıştırdığını belirtti. Sitelerde ilanların sınırlı süre ile ücretsiz kalması ve ilanın öne çıkarılması için ek ücret ödenmesi gibi faktörlerden dolayı bu yöntemi tercih ettiğini dile getirdi. Araç camına yapıştırılan ilanların daha fazla kişiye ulaştığını ve sitelerdeki sınırlı görüntüleme ve aranma imkanlarına kıyasla daha etkili olduğunu belirtti. Akkaya, bu tarz ilanların yollarda daha sık görünmesinin nedeninin, sitelerdeki yüksek ücretler olduğunu düşündüğünü ifade etti.
Zafer Kıran, aracını satmaya çalışırken yaşadığı deneyimi paylaşıyor. İlk olarak aracını bir satış sitesine koyduğunu ancak bir ay sonra site tarafından ek ücret talep edildiğini belirtti. Bu nedenle eski yönteme dönerek aracının camına ilan yapıştırdığını söyledi. Bu değişiklik sonrasında aracına daha fazla ilgi gösterildiğini ve arayan-soran kişi sayısının arttığını ifade etti. Ayrıca bu şekilde aracı canlı olarak gören kişilerin, daha bilinçli bir şekilde iletişime geçebildiklerini dile getirdi.