Mercedes-Benz uzun zamandan beri üzerinde çalıştığı ve 2 ay önce 15 Mayıs'ta hayata geçirdiği Online Satış Sistemi’ni kapatıp satışları durdurdu.
Cumhuriyet Gazetesi'nden Faik Erdemli'nin aktardığı habere göre, firma bu kararından vazgeçerek satışlarını durdurdu. Ancak markadan konu hakkında açıklama geldi.
MERCEDES'TEN AÇIKLAMA
Açıklamada online platformun kapanmadığını ve Almanya’dan böyle bir talimatın gelmediğini açıklayan Mercedes Türkiye, mevcut satış planları çerçevesinde araçlarını aktif bir şekilde sunmaya devam ettiklerini açıkladı.
Mercedes-Benz Türkiye’nin konu ile ilgili açıklaması şu şekilde:
“Mercedes-Benz Türkiye'nin online satış platformunu kapattığı veya Almanya'dan böyle bir talimat aldığı yönündeki bilgiler gerçeği yansıtmamaktadır. Şirket stratejimiz doğrultusunda, yeni satış platformumuz aracılığıyla müşterilerimize benzersiz bir dijital deneyim sunmayı taahhüt ediyoruz. Fiziksel (showroomlarımızda) ve dijital (online olarak) araçlarımızı mevcut satış planlarımız çerçevesinde aktif bir şekilde sunmaya devam ediyoruz.
Müşteri deneyimimizi geliştirmek maksadıyla online platformumuzdaki sistemsel ve süreçsel iyileştirmelerimizi sürdürmekteyiz. Özellikle araçlarımızın yeniden satıcılara değil, nihai kullanıcılara ulaşması adına dijital aktiviteleri ve platformumuzu düzenli olarak güncelliyoruz. Bugün de KDV güncellemesini içeren yasal düzenlemeyi sistemimize yansıtmak adına çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Bu bağlamda online platformumuz açıktır, ürün mevcudiyeti doğrultusunda araçlarımız düzenli olarak sistemde sunulmaktadır.
Marka olarak, stratejilerimiz doğrultusunda bu platformu geliştirmeye devam ederken, en üst düzeyde müşteri deneyimine odaklanmayı sürdüreceğiz."