Özyeğin Üniversitesi Rektörlüğü''nden yapılan açıklama ise şöyle...
ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI
Üniversitemize, 2547 sayılı Yüksek Öğretim Kanunu, "Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği" hükümlerinde aranan koşulları yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857 sayılı iş Kanunu hükümlerine tabi olarak Öğretim Üyesi alınacaktır. İlana konu olan kadrolar tam zamanlıdır. Öğretim Üyeleri kadrolarına başvuracakların; bölümü belirtir bir dilekçenin ekinde, nüfus cüzdanı fotokopisi, 2 fotoğraf, özgeçmiş, öğrenim durumunu gösteren belgeler (onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar için denklik belgesi) YDS ve dengi Yabancı Dil Belgeleri ile bilimsel yayın ve çalışmalarını kapsayan dosyasını vermeleri gerekmektedir. Başvurular posta ve e-posta yoluyla yapılır. Posta yoluyla gönderilecek belgelerin bir örneğinin aşağıdaki e-posta adresine de iletilmesi önemle rica olunur. Başvurular için posta adresi: Özyeğin Üniversitesi İnsan Kaynakları Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mah. Orman Sok. 34794 Çekmeköy - İSTANBUL E-posta adresi: ([email protected])
Postadaki gecikmeler ve eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmaz.
Duyuru Başlama Tarihi : 15.04.2022
Son Başvuru Tarihi : 29.04.2022
Özyeğin Üniversitesi Rektörlüğü''nden yapılan açıklama şöyle:
ÖĞRETİM ELEMANI ALIM İLANI
Üniversitemizin aşağıda belirtilen akademik birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu''nun 31. Maddesi ile "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik"in ilgili maddelerine göre Öğretim Elemanları alınacaktır. Başvuracak adayların, 09.11.2018 tarih ve 30590 sayılı Resmi Gazete ''de yayımlanan "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" kapsamındaki koşulları taşıması ve istenen belgeleri tamamlaması gerekmektedir.
Başvuru İçin İstenen Belgeler:
1. Başvuru dilekçesi: Yabancı Diller Yüksekokulu''nun Öğretim Görevlisi başvurusu için başvuru formuna https://www.ozyegin.edu.tr/tr/yabanci-diller-yuksekokulu/scola-olanaklari adresinden ulaşabilirsiniz. Bu ilana başvuracak adayların başvuru formunu eksiksiz doldurmaları gerekmektedir. Diğer ilanlar için serbest formatta başvuru dilekçesi yazılması yeterlidir.
2. Özgeçmiş ya da YÖK Formatlı Özgeçmiş (Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi başvurusu için, dört A4 sayfayı geçmemelidir ve en az üç referans e-posta ve iletişim bilgileri ile belirtilmelidir. Diğer ilanlar için dört A4 sayfayı geçmemelidir ve en az bir referans e-posta ve iletişim bilgileri ile belirtilmelidir.)
3. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4. Öğrenim Belgeleri (Lisans ve Yüksek Lisans diplomaları ya da e-Devlet üzerinden alınacak mezun belgeleri, Doktora öğrenci belgeleri, Lisans ve Yüksek Lisans Transkriptleri (GPA notu için şarttır) (Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması, denklik belgesinin ibrazı gerekmektedir, e-Devletten alınan belgeler geçerlidir.)
5. ALES Belgesinin Fotokopisi (Belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir.) Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi başvurusunda "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik''in "MUAFİYET" başlıklı 14''üncü maddesinin 1''inci fıkrasında; Doktora veya tıpta, diş hekimliğinde, eczacılıkta ve veteriner hekimlikte uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış olanlarda, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak olanlarda, yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlarda merkezi sınav şartı aranmaz." hükmüne dayanarak ALES merkezi sınav muafiyetinden
yararlanmayı talep edecek olan adayların, söz konusu dilekçeyi doldurarak başvuru belgeleri ile birlikte iletmeleri gerekmektedir. Dilekçe örneğine https://www.ozyegin.edu.tr/tr/yabanci-diller-yuksekokulu/scola-olanaklari adresinden ulaşabilirsiniz.
6. YDS ve dengi Yabancı Dil Belgeleri fotokopileri(Belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir.)
7. Varsa yayınların kopyası
8. Erkek adaylar için askerlik terhis veya tescil belgesi kopyası
Adayların son başvuru tarihi mesai bitimine kadar (saat 17.00''a) yukarıda belirtilen evrakları e-posta yoluyla, aşağıdaki adreslere ulaştırmaları gerekmektedir:
Mühendislik Fakültesi Makine Mühendisliği Araştırma Görevlisi ilanı için: [email protected]
Sosyal Bilimler Fakültesi İnsan ve Toplum Bilimleri Öğretim Görevlisi ilanı için: [email protected]
Yabancı Diller Yüksekokulu Yabancı Diller Öğretim Görevlisi ilanı için: [email protected]
Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde adayın başvurusu değerlendirmeye alınmaz ve kişi bundan doğan bir hak iddia edemez. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Ön değerlendirme sonuçları ve kesin sonuçlar Üniversitemizin web adresinde (https://www.ozyegin.edu.tr) yayınlanacak olup tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.