65 yaş üstü yurttaşlar için müjdeli bir gelişme. Artık sadece otobüslerde değil, belediyenin özel hizmetiyle 65 yaş üstü vatandaşlar evlerinde konforu doyasıya yaşayabilecekler. Belediye, sunduğu bu özel hizmetle vatandaşların yaşamını kolaylaştırarak, evlerinden çıkmadan birçok ihtiyacını karşılamalarına imkan tanıyacak.
Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, 'Su gibi akar gelirim' mobil hizmeti aracı ile 65 yaş üstü yurttaşlara ve özel gereksinimli bireylere yerinde abonelik hizmetini başlattı.
Artık 65 yaş üstü vatandaşlar ve özel gereksinimli bireyler, evlerinden çıkmadan abonelik işlemlerini halledebilecekler. Bu sayede yol çekme derdi olmadan, daha konforlu bir hizmetin tadını çıkarabilecekler.
'SU GİBİ AKAR GELİRİM'
Mersin Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, MESKİ Genel Müdürlüğü 2021 yılında başlattığı "Su gibi akar gelirim" mobil hizmet aracıyla 65 yaş üstü ve özel gereksinimli bireylerin abonelik işlemlerini adreslerinde gerçekleştirmeye devam ediyor.
Bu özel hizmet aracıyla 2021'den bu yana 500'den fazla vatandaşa hizmet sunuldu.
MESKİ, diğer tüm abonelik işlemleri için de aynı başarıyla mobil hizmeti sürdürüyor. Yerinde abonelik hizmeti ile vatandaşlar, evlerinden çıkmadan kolay ve konforlu bir şekilde abonelik işlemlerini tamamlayabiliyor.
TEK BİR TELEFONLA HİZMET GELİYOR
Evlerinde bu özel hizmetten faydalanmak isteyen vatandaşlar, "Teksin Alo 185" üzerinden ya da 0324 185 00 00 numaralı WhatsApp hattına mesaj bırakarak taleplerini iletebilirler. MESKİ, bu talepleri aldıktan sonra özel ekiplerini en kısa sürede ilgili adrese yönlendiriyor ve abonelik işlemlerini gerçekleştiriyor.
Adrese gitmeden önce, talepte bulunan vatandaşlarla iletişime geçilerek, kişinin uygun olduğu gün ve saat belirleniyor. Bu yöntemle hem vatandaşlar hem de görevli ekipler daha düzenli bir çalışma ortamında buluşuyor. Bu kolay ve düzenli süreçle evden çıkmadan abonelik işlemleri sorunsuz bir şekilde tamamlanıyor.
PANDEMİDEN BERİ HİZMET DEVAM EDİYOR
Merkez Abone Şube Müdürü Mehmet Emin Ek, 2021 yılında pandemi sürecinde başlatılan 'Su gibi akar gelirim' projesi kapsamında mobil hizmet aracıyla merkez ilçelerde 65 yaş üstü ve özel gereksinimli vatandaşlara yönelik abonelik hizmetlerinin sunulduğunu belirtti. Ek, şu ana kadar 500'den fazla vatandaşa evlerinde hizmet verdiklerini söyledi. 65 yaş üstü ve özel gereksinimli bireylerin "Alo 185 Teksin" hattına başvurması halinde, ekiplerin en kısa sürede ilgili adrese giderek evlerinde abonelik hizmetlerini gerçekleştireceğini ifade etti.
Ek, bu hizmetin kendileri için çok değerli olduğunu vurgulayarak, vatandaşların rahat bir şekilde abonelik işlemlerini evlerinde tamamlayabileceğini belirtti.