Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde bugün yeni bir teknik arıza yaşandı.
Müşteriler, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi.
Akbank, bankanın hacklenmediği, teknik aksaklık yaşandığı vurgulandı.
Bu sorunun giderilmesi için çalışmaların devam ettiği belirtildi. Müşterilere de bu konuda bilgilendirme yapılmaya devam edildiği ifade edildi.
Resmi Twitter hesabından açıklama yapan banka, şunları aktardı:
''''Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın ek kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz."