Arçelik'in kurumsal marka dönüşümüne gidildiği ve küresel operasyonlarda artık Arçelik A.Ş. yerine Beko kurumsal markası kullanılacağı duyurulmuştur. Bu dönüşümle birlikte Beko'nun logosu da yenilenmiştir.
Yeni Beko logosunda, önceki logoda yer alan alt çizginin kaldırıldığı ve turkuaz renk yerine lacivert renk kullanıldığı gözlemlenmektedir. Yeni ürünlerde de bu yeni logo kullanılacaktır.
Arçelik markasının adında herhangi bir değişiklik olmamıştır. Sadece kurumsal marka adında değişiklik yapılmıştır. Arçelik A.Ş., Türkiye'deki faaliyetlerine ve markalarına devam ederken, küresel operasyonlar Beko kurumsal markası altında yürütülecektir.
Arçelik'in yaptığı açıklamaya göre, bu dönüşümün amacı küresel markalarını güçlendirmektir. Arçelik A.Ş. (Beko), dünya çapında 57 ülkede faaliyet göstermekte olup, 22 farklı markayla global pazarda yer almaktadır.