Kamuda personel alımıyla ilgili çalışmalar hız kesmeden sürüyor. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı tarafından Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre, "iletişim uzman yardımcısı" unvanıyla 30 personel alımı yapılacaktır.
CUMHURBAŞKANLIĞI İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'NA BAŞVURULAR NASIL YAPILIR?
Duyuruya göre yazılı ve sözlü sınav sonuçlarına göre alımları yapılacak adaylar başvuruları 16 ile 27 Ekim arasında Ankara Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Sınav Yönetim Merkezi ANKUZEF (ASYM) "http://asym.ankara.edu.tr" internet adresi üzerinden yapacak. Peki başvuru şartları neler?
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Yayımlanan ilana göre adaylarda aranan şartlar şu şekilde:
(1) Sınava başvurabilmek için;
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde sayılan genel şartları taşımak,
b) 01/01/2023 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış (01/01/1988 tarihi ve sonrasında doğanlar) olmak,
c) En az dört yıllık lisans eğitimi veren;
- Hukuk, siyasal bilgiler, iktisadî ve idarî bilimler, işletme ve iktisat fakültelerinden,
- İletişim fakültelerinden,
- Mühendislik fakültelerinin bilgisayar/yazılım mühendisliği bölümleri ile istatistik lisans bölümlerinden,
- İlgili fakültelerin psikoloji, antropoloji, sosyoloji, sosyal antropoloji, halkbilim, insan ve toplum bilimleri bölümlerinden,
veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak gerekmekte.
(2) Müracaat şartlarını taşıyan tüm adaylar “ön eleme yazılı yarışma” sınavına davet edilecek.
(3) Sınava katılmaya hak kazanan adayların isimleri, Başkanlık resmi internet sitesinden (www.iletisim.gov.tr) ilan edilecek.
(4) Sınava katılabilecek adaylara ilişkin duyuruda sınav programına, sınavın yapılacağı adreslere ve diğer hususlara ilişkin bilgilere yer verilecek.
(5) Sınava başvuru için KPSS şartı aranmamakta.