ABD'li sosyetik güzel, Kim Kardashian, Skims isimli iç giyim markasının sütyen reklamı ile çevrecileri öfkelendirdi.
Daha önce “meme uçlu sütyen” ile gündem olan Kardashian bu ürünün pazarlaması için sosyal medya platformları üzerinden bir paylaşım yaptı. Reklam kampanyasında sık sık küresel iklim krizi ile dalga geçen Kardashian’ın bu paylaşımı ve sözleri çevrecileri kızdırdı.
Sözcü’de yer alan habere göre, Kardashian’ın sık sık iklim krizini ele alması ve bu konuda alaycı konuşması üzerine dünyanın önde gelen sivil toplum kuruluşlarından Greenpeace bir açıklama yaptı. Greenpeace, “Kim Kardashian, milyonlarca insanın hayatını yıkıma uğratan bir konuyu alay malzemesi yapıyor” ifadelerini kullandı.
“BUZDAĞLARININ AKSİNE BUNLAR YOK OLMUYOR”
Videoda Kim Kardashian, “Bazı günler sert geçer, fakat bunlar daha da sert. Buzdağlarının aksine bunlar yok olmuyor” demişti.
Greenpeace’in açıklamasında, “Eriyen buzdağlarını ve yükselen deniz seviyelerini kullanarak kâr marjını artırmaya çalışıyor. Kardashian doğayı korumak için bir şey yapmıyor” dedi. Kurum, Kardashian’ın satılan ürünlerin gelirlerinin bir kısmını sivil toplum kuruluşlarına bağışlamasının da göz boyamak olduğunu dile getirdi.
Greenpeace’in açıklamasında, “Kim Kardashian gibi küresel ikonlara, iklim kriziyle mücadelede çok ihtiyacımız var” dedi.