Decathlon, Türkiye'deki 46 mağazasında ikinci el ürün satışı yapmaya başladı. Mayıs ayında başlayacağı belirtildi. Decathlon'un çevresel duyarlılığını ve sürdürülebilirlik konusundaki kararlılığını gösteren bir hareket olarak tarihe geçti.
Decathlon, marka portföyünü sadeleştirerek ve metrekare sınırını kaldırarak ürünlerini daha geniş kitlelere hitap edecek şekilde çeşitlendiriyor.
KONSEPT MAĞAZALAR AÇILMAYA BAŞLADI
Decathlon, Türkiye'de geleneksel mağazalarına ek olarak belirli spor türleri veya aktivitelerine odaklanan konsept mağazalar açarak müşterilere daha kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunacağını belirtti.
KİRALAMA HİZMETİ GELİYOR
Decathlon, Türkiye'de de kiralama hizmetini sunarak müşterilerin ürünleri deneyip uygun fiyatlarla erişim sağlamasına yardımcı olacaktır.
HASARLI ÜRÜN SATIŞLARI
Decathlon, küçük kusurları olan ürünleri indirimli fiyatlarla satışa sunarak çevresel sürdürülebilirlikte etkin bir rol alacağı belli oldu.
DECATHLON TÜRKİYE’DE ÜRETİM YAPIYOR
Decathlon, Türkiye'deki üretim tesislerinde başta Adıyaman olmak üzere Ankara ve Van'da üretilen ürünlerin yüzde 21'ini Türkiye pazarında sunuyor ve aynı zamanda Türkiye'den ürün ihraç ediyor.