Twitter bugün e-ticaret alanında bir adım daha atarak, platform üzerinde alışveriş yapılmasına olanak sağlamak için çalışmalara başladı. Şirket, Paris Hilton ile online alışveriş özelliklerini denemeye başlayacağını söyledi.
Bu, içerik oluşturucuların doğrudan takipçilere satın alma bağlantıları göndermesine veya markaların doğrudan mesajlar yoluyla reklam vermesine olanak sağlayabilir.
Şirket ayrıca Paris Hilton ile yeni bir ortaklık yoluyla online alışveriş özelliklerini denemeye başlayacağını söyledi.
Hilton, X platformu ile canlı alışveriş özelliklerini içeren yılda dört orijinal video içerik programı oluşturmak üzere anlaştı.
X'te online alışveriş özelliğinin ne zaman gelip gelmeyeceği ise henüz bilinmiyor ancak Elon Musk'ın bu yönde adımlar attığı kaydedildi.