Geçtiğimiz günlerde bazı teknoloji şirketlerinin logolarını değiştiğini, bazılarının da yeni bir çatı şirket altında yapılandığını gördük. Bunun üzerine LG logosu da 9 yıl sonra değişti. Yeni halini ve şirket tarihinde kullanılan tüm logoları haberimizin devamında bulabilirsiniz.
LG, düzenlediği etkinlikte daha düz bir görünüm ve LG Active Red adı verilen daha açık bir kırmızı renk ile geliştirdiği yeni logosunu tüm dünyaya duyurdu. Life’s Good şeklindeki marka sloganı da artık yeni yazı tipiyle birlikte marka kimliğinde ve ürün ambalajlarında daha yaygın olarak kullanılacak. Şirket, genel olarak marka kimliğini yeniden oluşturmak ve de genç, modern ve dinamik bir görünüm elde etmeyi hedefliyor. Bu nedenle geçtiğimiz yıllarda Google başta olmak üzere birçok teknoloji devinin yaptığı gibi görünümünü sadeleştirdi.
LG Electronics CEO’su William Cho tarafından yapılan açıklamada şunları söyledi:
''Güçlü ve tutarlı bir marka stratejisine sahip olmak, inovasyon ve sıcaklık gibi değer teklifimizi ve benzersiz kimliğimizi daha iyi iletmemizi sağlar. LG, yeni marka stratejisini uygulayarak kuşaklar ve coğrafi konumlar arasında gençlere hitap eden ikonik bir marka olmayı hedefliyor''. Ayrıca LG, internette (özellikle web üzerinde) imza logolarına daha fazla ifade katmak için göz kırpma, gülümseme ve başını sallama gibi ifadeli hareketler kullanmayı düşünüyor. Ayrıca farklı ülkeler ve kuşaklardaki daha geniş bir tüketici kitlesine hitap etme konusundaki tipik pazarlama söylemlerini değiştirdiğini belirtiyor.