İstanbul'da fiyatı en çok artan ürün belli oldu

İTO verilerine göre ağustos ayında fiyatı en çok artan maç giriş biletleri oldu.

İstanbul''da ağustosta önceki aya göre en çok maç giriş biletinin fiyatı artarken, en yüksek düşüş şeftalide görüldü.

İstanbul Ticaret Odası (İTO), ağustosta önceki aya göre İstanbul''da perakende fiyatı en fazla artan ve azalan ürünleri, fiyatları ve değişim oranlarını açıkladı.

Buna göre, İTO''nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksinde yer alan 242 ürünün 106''sının perakende fiyatı artarken, 23 ürünün fiyatı düştü, 113 ürünün fiyatı ise değişmedi.

Ağustos ayında Kültür Eğitim ve Eğlence Harcamaları grubunda yer alan maç giriş bileti ücreti, yüzde 90,90 ile fiyatı en fazla artış gösteren ürün oldu.

Fiyatında artış yaşanan diğer ürünler ise Ulaştırma ve Haberleşme Harcamaları grubundan yüzde 50,00 ile mektup gönderim ücreti, Gıda Harcamaları grubundan yüzde 28,09 ile limon, aynı gruptan yüzde 24,10 ile salça, Kültür Eğitim ve Eğlence Harcamaları grubundan yüzde 22,15 ile otel oda konaklama ücreti, Gıda Harcamalarından yüzde 19,71 ile soğan ve yüzde 17,96 bamya oldu. (AA)

İlgili Haberler

Devlet ajansı rakam paylaştı: Emekli ve memurlar en az bu kadar zam alacak
Tabloyla kalem kalem açıklandı! Emekliye enflasyona göre maaş zammı! SSK ve Bağ-Kur ve bütün emeklilerin gözü bu oranda
ABD'li bankadan acı ekşi Türkiye yorumu: Bir tahmin yaprak döküyor, diğeri bahar bahçe

Ekonomi Haberleri