Antalya'da lüks bir otelde tatil yapan bir müşteri, odasındaki klimanın arızalı olduğunu ve bu soruna çözüm bulamadığını belirterek otel yönetimini protesto etti. Müşteri, tepkisini göstermek için yatağını otelin restoranına taşıdı.
Antalya'nın Belek bölgesindeki bir otelde yaşanan olay, Türk müşterinin inadıyla sosyal medyada gündem oldu. Klima krizine çözüm bulamayan müşteri, odasındaki yatağını yemekhaneye taşıyarak protesto etti. Yemekhanede klima çalıştığı için bu şekilde bir eyleme girişen müşteri, 5 kez yetkililerle iletişim kurmaya çalıştı ve protesto görüntülerini sosyal medyada paylaştı.
Sosyal medyada büyük ilgi gören protesto sonucunda otel yönetimi, müşterinin talebini yerine getirdi. Müşteri, sosyal medya hesabından "Tweet attım, 1 saat sonra sorun çözüldü. Tesadüf mü? Teşekkürler Twitter/X" şeklinde bir paylaşımda bulundu.
PROTESTOSU BÜYÜK SES GETİRDİ
Sosyal medyada 'Cenk Bey' kullanıcı adıyla tanınan bir kişi, Belek'teki otelde klimaların çalışmadığını fark etti. Otelin bazı bölümlerinde klimalı odalar olduğunu ve bu odaların bazı müşterilere verildiğini gözlemledi. Bir Rus turistin şikayetleri sonucu klimalı odaya geçiş yaptığını gören Cenk Bey, yetkililerle görüşerek kendisinin de klimalı bir odaya geçmek istedi. Ancak, bir daha yetkililere ulaşamadı ve gece boyunca 2 saat aralıklarla resepsiyona indiğinde her seferinde geri çevrildi.
GÖRÜLMEMİŞ EYLEM
Yönetimin sessizliğine tepki gösteren müşteri, çareyi yatağını alarak otelin klimasının çalıştığı yemekhaneye taşımakta buldu. Bu anları cep telefonuyla kaydeden müşteri, görüntüleri sosyal medyada paylaştı ve kısa sürede büyük ilgi gördü. Videolar, çok sayıda yorum ve paylaşım aldı. Bunun üzerine otel yönetimi, Türk müşterinin yanına giderek eylemini sonlandırmasını talep etti.
İSTEĞİNE ULAŞTI
Oda isteğini tekrar eden müşteri, nihayet istediği cevabı aldıktan sonra kalkarak yeni odasına geçti. Otel yönetimine çok sayıda tepki gelirken, protestosundan dolayı mağdur müşteriye destek mesajları gönderildi.