KPSS 60 puanla yüksek maaşlı büro personeli alımı yapılacak! İşte aranan şartlar

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı (ÇSGB), merkez teşkilatında görevlendirmek üzere 62 sözleşmeli personel alımı duyurdu. İşte aranan şartlar...

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, merkez teşkilatında görevlendirmek üzere 62 sözleşmeli personel alımı ilanını yayımladı. Bu pozisyonlara başvuruda bulunmak isteyen adaylar için başvuru süreci ve gereklilikler aşağıda belirtildi.

ÇALIŞMA BAKANLIĞI ALINACAK PERSONEL DAĞILIMI

  • 35 Ofis Çalışanı (1 Lise, 12 Ön Lisans, 22 Lisans)
  • 27 Yardımcı Personel (3 Garson, 1 Aşçı, 15 Temizlik Personeli, 3 Bulaşıkçı, 2 Dekor Ustası, 1 Boyacı, 1 Kaynak Uzmanı, 1 Elektrik Teknikeri, 1 Tesisatçı)

BAŞVURU ŞARTLARI

  • Adaylar, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesinde belirtilen genel kriterleri karşılamalıdır.
  • KPSS şartı aranacak olup, 2022 yılı KPSS sınavından Lise için P94, Ön Lisans için P93, Lisans için P3 puan türünden en az 60 puan alınması gerekiyor.
  • Başvurular, son başvuru tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olan adaylar tarafından gerçekleştirilmelidir.

İlgili Haberler

İŞKUR'dan personel alımı! Başvurular belli oldu
O üniversiteden iş arayanlara önemli fırsat! Büro ve destek personeli alımı başladı
Sağlık Bakanlığı 35 bin personel alacak: İşte başvuru şartları

Ekonomi Haberleri