Mersin BŞB personel alıyor

Mersin Büyükşehir Belediyesi 2 personel alacağını duyurdu.

Devlet Personel Alım sitesinde yer alan bilgilere göre, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere 1 büro memuru ve 1 elektrik teknisyeni alınacağı açıklandı.

Başvurular bugün başlayıp bugün bitecektir. Adaylar başvurularını kurum internet adresi üzerinden elektronik olarak yapacaklar.

Büro Memuru alımı için

En az Lisans mezunu olmak,

Excel ve Word uygulamalarına hakim olmak,

Ekip çalışmasına yatkın yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek olmak.

Elektrik Teknisyeni alımı için

Tercihen Liselerin ilgili bölümlerinden mezun veya alanında bonservis, sertifika veya mesleki yeterlilik belgesine sahip olmak,

Ekip çalışmasına yatkın yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek olmak,

Sorumluluk sahibi, takipçi ve sistematik çalışan,

İletişim gücü yüksek üretken olmak.

 

Kamu Personeli Alımı Haberleri