Dünya genelinde sıra dışı ve mizah dolu reklamlarıyla erkek bakımında akla ilk gelen marka olan Old Spice, Türk basketbolunun öncü kulübü Anadolu Efes’e desteğini sürdürüyor ve lacivert beyazlıları bir an olsun yalnız bırakmıyor.
19 – 21 Mayıs tarihlerinde Belgrad’da gerçekleşen THY EuroLeague Final Four’unda Olympiakos ile karşı karşıya gelen Anadolu Efes’i esanslı sponsoru Old Spice yalnız bırakmadı. Belgrad’da gerçekleşen heyecan dolu mücadele için Bebek Taps’te düzenlediği maç izleme etkinliğinde Old Spice, spor dünyasından isimler ile bir araya geldi. Bu kritik ve önemli maç için İstanbul’da buluşan sporseverler, Olympiakos-Anadolu Efes Final Four maçının heyecanına ortak olarak unutulmayacak esanslı anlar yaşadı.
2022 EuroLeague Final Four organizasyonunun yarı final maçında Olympiakos ile karşılaşan Anadolu Efes, maçı 77 - 74 skorla kazanarak finale yükseldi.
EFES ÜST ÜSTE 2. EUROLEAGUE KUPASI''NI ARIYOR
Türkiye’de basketbolun kitlelere yayılması ve sevdirilmesinde en büyük paya sahip olan Anadolu Efes, geçen yıl kazandığı EuroLeague''de yarın Real Madrid ile TSİ 21.00''de ikinci şampiyonluk için mücadele edecek. Efes, 2021-2022 sezonu itibarıyla müzesinde 1 Koraç Kupası, 15 Türkiye Basketbol Ligi Şampiyonluğu, 11 Türkiye Kupası, 12 Cumhurbaşkanlığı Kupası ve 1 EuroLeague Kupası bulunuyor.
Anadolu Efes Spor Kulübü ayrıca EuroLeague tarafından “Avrupa’nın En İyi Pazarlama Yapan Takımı” seçilen tek Türk kulübüdür. EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde üç kez Altın Ödül (2010, 2013, 2017 ve 2020) kazanan Anadolu Efes, iki kez de Gümüş Ödül (2019 ve 2021) kazandı.
Anadolu Efes''in esanslı sponsoru olan Old Spice ise yaptığı organizasyon ile Belgrad heyecanını İstanbul''a taşıdı.