Gazlı içecek üreticisi Pepsi, 125. yıl dönümü şerefine logosunu değişitirdi. Yeni logo markanın cesaretini, enerjisini ve popüler kültürle olan bağlantısını yansıtıyor.
15 yıl aradan sonra logosunu değiştiren Pepsi, amiral gemisi ürünü için yeni bir görsel kimlik sistemi duyurdu. Pepsinin yeni görüntüsü 2024 yılından itibaren sunulacak.
YENİ LOGONUN ANLAMI NE?
Şirkete göre yeni logo, markanın cesaretini, enerjisini ve popüler kültürle olan bağlantısını yansıtıyor.
Yumuşak ve yuvarlak küçük harfli pepsi yazısı rafa kaldırıldı. Bunun yerine içeceğin adının harfleri büyütüldü ve öncekinin tam zıttı daha çarpıcı bir yazı tipine geçildi. Renkler aynı zamanda enerjik bir parlaklığa sahip.(Haber Merkezi)