Citroën Ami, şehir içi kullanım için uygun fiyatlı bir elektrikli araç olarak öne çıkıyor. Ancak, özellikle İstanbul gibi büyük bir şehirde, Ami'nin kullanımı bazı zorluklar yaratabilir. Araç, yalnızca 45 km/s hız yapabildiği için otoban ve hızlı yollar gibi yüksek hız gerektiren bölgelerde kullanılmak için uygun değil ve zaten otobanlarda kullanımı yasak.
Ayrıca, Citroën Ami'nin kaporta yapısı tamamen plastikten üretilmiş ve içinde hava yastığı bulunmuyor. Bu durum, yalnızca emniyet kemerinin güvenlik sağladığı anlamına geliyor ve bu da büyük bir kazada aracın içinden canlı çıkma olasılığını oldukça düşürüyor. Bu yüzden, özellikle yüksek hızda ve ağır trafik koşullarında, Ami'nin güvenliği oldukça sınırlı olabilir.
AMI'NİN KAZADAN HABERİ YOK, CLIO PERT OLDU!
Bugün sosyal medyada yayılan bir haber, büyük bir şaşkınlık yarattı. Citroën Ami, bir Renault Clio ile çarpıştı ve bu çarpışma sonucunda oldukça ilginç bir durum ortaya çıktı. Normalde Ami'nin pert olduğu düşünülse de, kazadan neredeyse etkilenmediği görüldü. Şaşırtıcı bir şekilde, büyük hasar gören araç Renault Clio oldu. Clio'nun kapısı tamamen içeri göçtü ve kullanılmaz hale geldi.
Bu olayın ardından sosyal medyada Clio'nun güvenlik ve dayanıklılığı konusunda birçok olumsuz yorum yapıldı. Bazı kullanıcılar, aracın tavanını silerken bile tavanın içeri göçtüğünü belirtti. Diğer kullanıcılar da benzer şekilde Clio'nun dayanıklılığına dair eleştirilerde bulundu. Bu durum, Citroën Ami'nin yapı malzemelerinin ve güvenlik özelliklerinin, beklenmedik bir şekilde daha dayanıklı olabileceğini gösterdi.