Üsküdar-Samandıra Metro Hattı'nda yaşanan aksaklık nedeniyle 72 saat boyunca devam eden sefer aksaklığı sona erdi.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne (İBB) bağlı Metro İstanbul, başlangıçta "teknik arıza" olarak açıklanan, daha sonra "zorunlu bakım çalışması" olarak nitelendirilen ve ardından "işletme saatleri dışında eğitim amaçlı kullanılan yolcusuz iki trenin teması" olarak belirtilen sorunun, 72 saatlik bir müdahalenin ardından çözüldüğünü açıkladı.
Metro İstanbul'un sosyal medya hesabından yapılan duyuruda, "M5 Üsküdar-Samandıra Metro Hattı'nda seferlerimiz normale dönmüştür." ifadeleri kullanıldı. Bu açıklama, hat üzerinde yaşanan sorunun giderilmesiyle birlikte, seferlerin tekrar normal düzene dönmesinin sağlandığını duyurdu.