Yıllar içinde 5.6 milyondan fazla satışa ulaşarak markanın efsanevi modeli 2 CV'nin tahtını deviren C3, şimdi de yeni ë-C3 modeliyle dikkat çekiyor. Avrupa'nın ilk B segmenti elektrikli otomobili olan ë-C3, ilk ayında 10 ülkede 10 binden fazla sipariş alarak büyük bir ilgi gördü.
Citroën, yeni nesil mobilite ihtiyaçlarına yönelik ürünleriyle otomobil tutkunlarının tercihi olmaya devam ediyor. Geçtiğimiz Ekim ayında tanıtılan C3'ün dördüncü nesli, erişilebilirlik konusunda somut çözümler sunuyor. Özellikle Avrupa'nın ilk B segmenti elektrikli otomobili olan ë-C3, kısa sürede büyük bir başarı elde etti.
Yeni ë-C3, sadece bir ay içinde 10 binden fazla sipariş alarak müşterilere çok yönlülük, modern tasarım, yüksek konfor ve zengin donanım seçenekleri sunuyor. Modelin ilk neslinin "kubbe" silueti, ikinci neslin Zenith ön cam tasarımı ve son neslin crossover karakteriyle fark yaratan Citroën C3, dördüncü nesliyle de dikkatleri üzerine çekiyor. Ayrıca C3 ailesi, tüm zamanların en çok satan Citroën modeli unvanını elde ederek markanın ikonik 2 CV modelini geride bıraktı.
Citroën, 1919'dan beri toplumun gelişimine uygun otomobiller, teknolojiler ve ulaşım çözümleri geliştiriyor. Müşteri odaklı bir marka olan Citroën, çeşitlilik gösteren model yelpazesiyle bireysel ve profesyonel müşterilerine öncü hizmetler sunuyor. Global çapta 101 ülkede 6,200'den fazla yetkili satıcı ve servis noktasıyla faaliyet gösteren Citroën, müşteri deneyimini ön planda tutarak iddialı ve yenilikçi bir marka olarak öne çıkıyor.