Ünlü giyim mağazası LC Waikiki, e-ticaret alanında önemli bir adım atarak LCW.com adlı yeni bir dijital pazaryeri oluşturdu. Bu hamleyle, üç yıl önce diğer pazar yerlerinden çekilme kararı alan marka artık kendi ürünlerine ek olarak çeşitli markaları da platformunda sunmaya başladı.
380 MARKA VE 210 SATICIYLA ZENGİN ÜRÜM YELPAZESİ
LC Waikiki'nin yeni e-ticaret platformu LCW.com, 380 marka ve 210 satıcıyla birlikte geniş bir ürün yelpazesi sunacak. Bu platformda moda, ev yaşam, anne bebek çocuk, kozmetik, outdoor, çanta, ayakkabı ve aksesuar gibi farklı kategorilerde yalnızca orijinal ürünler bulunacak.
LC Waikiki e-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, basın lansmanında yeni yapılanma ile ilgili açıklamalarda bulundu. Yiş, şirketin pazar yeri dünyasına yeni bir oyuncu kazandırdığını belirtti. Yapay zeka odaklı teknoloji entegrasyonlarıyla müşteri, marka ve satıcı tabanını genişleteceklerini ve kullanıcı deneyimini artıran bir pazar yeri oluşturacaklarını ifade etti. Ayrıca eklenen teknolojik entegrasyonlar ile yapay zeka ve insan gücünün bir arada çalışmasına imkan sağladıklarını vurguladı.
İKİ TÜRLÜ BÜYÜME SAĞLANACAK
Yiş, LCW.com ile büyümenin iki yönlü olacağını belirtti. İlk olarak, finansal hedeflerin yanı sıra müşteri memnuniyetini artırma amacıyla büyüme sağlanacağını söyledi. Ayrıca, finansal hedefler doğrultusunda şirketin büyümesine ve kârlılığına katkı sağlayacak şekilde platformu genişletmeye devam edeceklerini vurguladı. Son bir yılda, pazar yerindeki markaların online taraftaki kârlılığa 1,5 puan daha eklediğini açıkladı.
HAK EDEN KAZANACAK
Ömer Barbaros Yiş, Ticaret Bakanlığı denetimleri devam ederken, 380 marka ve 210 satıcının yer alacağı online alışveriş sitesinde rekabet ortamının adil ve objektif bir şekilde işleyeceğini belirtti. Yiş, sıralama algoritmalarının "hak edenin kazanacağı" şekilde tasarlandığını ve müşterilerin tercihlerine göre ürünlerin öne çıkacağını ifade etti. Algoritmanın içinde marka lehine ayrıcalık sağlayan bir parametrenin olmadığını vurgulayarak, kalite ve fiyatlarıyla öne çıkan bir marka olduklarını dile getirdi. Müşterilerin kazanmasının önemine değinen Yiş, rekabetin adil ve müşteri lehine olması gerektiğini belirtti ve bu konuda kanunların gerektirdiği adımları attıklarını söyledi.
MALİYETE GÖRE ARTIŞ YAPILIYOR
Ömer Barbaros Yiş, enflasyondaki artışın ürün fiyatlarına olan etkisini değerlendirirken, şunları söyledi:
"Maliyet ve kârlılık dengemiz sabit. Maliyetler arttığında, ürünlerin maliyetine göre fiyatlarımızda da artışlar oluyor. Ancak, bu artışların üzerine ekstra bir fiyat artışı yapmıyoruz. LC Waikiki, bu ülkenin bir değeri ve en uygun fiyatla satış yapma konusunda çaba gösteriyor. Geçen yıllara baktığınızda, maliyet artışlarını hemen ürün fiyatlarına yansıttığımızı görebilirsiniz. Her zaman uygun fiyat politikamızı sürdürüyoruz. Önceliğimiz net; kârlılık standartlarımız var ve bu standartlara sadık kalıyoruz."